Je kunt een geplaatste bestelling voor levering aan huis helaas niet wijzigen omdat het dan al in het bestelproces zit. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst.
Wil je een Click & Collect bestelling annuleren? Stuur ons dan een e-mail met jouw ordernummer zodat wij kunnen bekijken of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.
Kijk zeker altijd eerst in je ongewenste mails (spambox) als je niet meteen een e-mail hebt ontvangen.
Als je deze effectief niet ontvangen hebt, neem je best contact op met de klantendienst zodat dit verder nagekeken kan worden.
Per e-mail : webshop@toychamp.be
Telefonisch : 089/69 44 52
Betalen op onze webshop doe je helemaal veilig. Je kan kiezen voor Bancontact, Visa of Mastercard en achteraf betalen.
Betalen met consumptiecheques is bij ToyChamp helaas niet mogelijk.
Heb je een kadobon besteld via onze webshop? Dan ontvang je een e-mail met je kadobon in bijlage.
Een ToyChamp kadobon is geldig tot 2 jaar na aankoop.
Een ToyChamp kadobon kan je zowel online alsook in alle ToyChamp vestigingen verzilveren. De bon is bovendien geldig op het hele assortiment.
Voor bedrijven kan uiteraard bekeken worden welke voorwaarden mogelijk zijn. Je kan bij ons zeker terecht voor je bedrijfsaankopen. Stuur een e-mail naar webshop@toychamp.be met zoveel mogelijk informatie. Je zal vervolgens gecontacteerd worden door de verantwoordelijke persoon binnen het bedrijf.