Garantie bepalingen

Garantie

Garantie bepalingen


  • TOYCHAMP volgt de officiële garantierichtlijnen van haar leveranciers. Deze zijn per merk verschillend.
  • Afhandeling van garantie zal voor rekening zijn van TOYCHAMP.
  • Hieronder de voorwaarden waar u aan moet voldoen :
    • U overlegt een origineel aankoopbewijs
    • Het defect is niet ontstaan door val-, stoot- of waterschade
    • Het artikel is niet oneigenlijk gebruikt
    • Het defect valt binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel.
  • Als wordt vastgesteld dat u recht heeft op garantie :
    • Het artikel kan kosteloos worden omgeruild voor exact hetzelfde product
    • U bestelt zelf bij de leverancier het ontbrekende onderdeel (wij kunnen dit ook voor u doen, maar dat duurt meestal langer)
    • Het artikel wordt kosteloos gerepareerd
  • Bij sommige artikelen is het niet mogelijk om direct vast te stellen of u recht heeft op garantie. Denk daarbij aan artikelen die gebruik maken van accu's of computerspellen. In een dergelijk geval, nemen wij uw artikel in op reparatie om te onderzoeken of garantie van toepassing is.
    • Bij een online aankoop met levering aan huis, neemt u contact op met onze klantendienst per mail naar webshop@toychamp.be. Volgens onze garantiebepalingen gaan we dan naar een oplossing zoeken. Indien het product niet defect blijkt te zijn, kan het product opnieuw naar u worden verstuurd, mits het betalen van de bijhorende verzendkosten
    • Bij een Click & Collect- order of aankoop in de winkel, dient u het product binnen te brengen in de winkel van aankoop. Er wordt met u een reparatieformulier opgemaakt, en het originele aankoopbewijs wordt ingenomen. Na ondertekening en daarmee uw akkoord voor de reparatievoorwaarden, krijgt u als bewijs een kopie van het reparatiebewijs en van het aankoopbewijs. Wij streven er steeds naar om zo spoedig mogelijk het defect te onderzoeken en indien mogelijk te repareren.