Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?
De transporteur zal het pakket tot 2x toe aanbieden alvorens zij het pakket in hun depot bewaren.
De transporteur behoudt het recht om het pakket bij buren af te leveren, indien zij wensen af te tekenen voor ontvangst.
Vanaf het moment dat je pakket wordt opgehaald door onze transportdienst, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt opvolgen. Als je een account hebt aangemaakt, vind je deze gegevens ook terug in je account.
Via de flexdelivery dienst van onze transporteur kan je zelf nog het leveradres aanpassen of een parcelshop kiezen.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor de verzending zijn afhankelijk van het totale aankoopbedrag van de bestelling:
Totaal van de bestelling tussen € 0 en € 19,99 : € 3,99 verzendkosten Totaal van de bestelling tussen € 20,00 en € 49,99 : € 2,99 verzendkosten Totaal van de bestelling meer dan € 50,00: gratis verzending
Zijn er speciale voorwaarden voorzien voor aankopen voor een bedrijf?
Je kan bij ons ook terecht voor je bedrijfsaankopen.
Een offerte op maat kan je aanvragen per mail via webshop@toychamp.be
Hoe kan ik een artikel retour sturen?
Wil je een artikel retour sturen? Neem dan contact met ons op.
Dit kan per mail (via contactformulier, of op webshop@toychamp.be) of telefonisch via 089/69 44 59 tijdens de kantooruren - MA tot VR, 09:00 tot 17:00.
Scheelt er iets met een artikel of is het defect? Neem dan contact met ons op.
Dit kan per mail (via contactformulier, of op webshop@toychamp.nl) of telefonisch via +31(0)45/76.000.76 tijdens de kantooruren - MA tot VR, 09:00 tot 17:00.